کانال سیگنال ارز دیجیتال - آکادمی سامان کریمی‌شاد

کانال سیگنال آکادمی کریمی شاد(ارزدیجیتال، فاکس)

 آکادمی کریمی شاد دارای یک تیم قوی از متخصصان و کارشناسان با تجربه است. آنها سیگنال های قابل اعتماد و تجزیه و تحلیل دقیق را برای کاربران خود ارائه می کنند. این مجموعه از یک دفتر و شرکت فیزیکی بهره می برد که تضمین می کند مشتریانشان خدمات و پشتیبانی باکیفیت دریافت می کنند.

سابقه موفقیت آکادمی ما خود گویای این موضوع است. باید به این موضوع اذعان کرد که در سال های اخیر این مجموعه به یکی از قابل اعتمادترین کانال های سیگنال برای معامله گران ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

کانال سیگنال ارز‌دیجیتال

1.آموزش گام به گام گرفتن معامله در هر تایم فریمی
2.تحلیل گام به گام هر ارز و شاخص 
3.آموزش از هر سبک معاملاتی (تیم مدرسان پیشتاز مسلط به 5سبک معاملاتی می باشد)
4.برآیند ماهانه مثبت (حتی در ماه های پر ریسک مثل دسامبر که تیم ما 11% سودده بود)
5.دریافت معامله در روزهای معاملاتی مناسب 
6.مدیریت سرمایه امن 
7.پشتیبانی  روزانه 
8.بررسی معاملات اشتباه و در ضرر شما
  9.در هفته نظر سنجی قرار میدهیم که اگر معامله ای دارید که در ضرر است با توجه به آرای جمع شده معامله مد نظر شما صادر شود که بتوانیم در کاهش ضرر اکانت شخصی شما نیز کمک کنیم
10.داشتن معامله روزانه ، بلند مدت ، اسکلپ
11.مودیفای(ویرایش معامله) در جهت کاهش ریسک (ریسک فری و خروج سود)
12.تمرین های روزانه از تحلیل و پیدا کردن نقطه ورود در بازار کریپتو و فارکس برای هر سطح از معامله گران (مبتدی و پیشرفته)
13.در روزهای شنبه و یکشنبه که حجم بازار کم است با توجه به پیامی که در کانال ارسال میشود با ارتباط با پشتیبانی می توانید با توجه به مشکلات آموزشی و معامله گری خودتان در  محتوای نظر بدهید و تیم ما موظف به اجرا و کمک به شما هستند .
14.خارج از تایم کاری مجموعه (9-17)  کانال فعال است حتی در روزهای تعطیلات رسمی نیز بچه های تیم در حال ارسال بهترین معامله برای شما عزیزان هستند

 

پس برای داشتن این پکیج کامل می توانید در آکادمی کانال VIP سطح خود را ارتقا دهید

کانال سیگنال فارکس

1.آموزش گام به گام گرفتن معامله در هر تایم فریمی
2.تحلیل گام به گام هر جفت ارز و شاخص 
3.آموزش از هر سبک معاملاتی (تیم مدرسان پیشتاز مسلط به 5سبک معاملاتی می باشد)
4.برآیند ماهانه مثبت (حتی در ماه های پر ریسک مثل دسامبر که تیم ما 5% سودده بود)
5.دریافت معامله در روزهای معاملاتی مناسب 
6.مدیریت سرمایه امن و اصولی
7.پشتیبانی  روزانه 
8.بررسی معاملات اشتباه و در ضرر شما
  9.در هفته نظر سنجی قرار میدهیم که اگر معامله ای دارید که در ضرر است با توجه به آرای جمع شده معامله مد نظر شما صادر شود که بتوانیم در کاهش ضرر اکانت شخصی شما نیز کمک کنیم
10.داشتن معامله روزانه
11.ویرایش معامله در جهت کاهش ریسک (ریسک فری و سیو سود)
12.تمرین های روزانه از تحلیل و پیدا کردن نقطه ورود در بازار فارکس برای هر سطح از معامله گران (مبتدی و پیشرفته)
13.در روزهای شنبه و یکشنبه که بازار بسته است با توجه به پیامی که در کانال ارسال میشود با ارتباط با پشتیبانی می توانید با توجه به مشکلات آموزشی و معامله گری خودتان در  محتوا نظر بدهید و تیم ما موظف به اجرا و کمک به شما هستند .
14.خارج از تایم کاری مجموعه (9-17)  کانال فعال است حتی در روزهای تعطیلات رسمی نیز اعضا تیم در حال ارسال بهترین معامله برای شما عزیزان هستند

 

پس برای داشتن این پکیج کامل می توانید در آکادمی کانال VIP سطح خود را ارتقا دهید

همانطور که متوجه شدید،کانال‌های سیگنال می‌توانند ابزار ارزشمندی برای معامله‌گران ارز دیجیتال باشند، زیرا اطلاعات عملی در مورد زمان ورود یا خروج از موقعیت‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. با سیگنال های دقیق و تجزیه و تحلیل قابل اعتماد، کانال های سیگنال کریپتو می توانند به کاربران کمک کنند تا در بازارهای ارز دیجیتال موفق ظاهر شوند.

اما مهمترین چالش در این خصوص، انتخاب و یافتن کانال قابل اعتماد سیگنال ارز دیجیتال با دانش بالا و ارائه سیگنال های مطمئن است.

یافتن یک کانال سیگنال ارز دیجیتال قابل اعتماد می تواند یک کار زمانبر و سخت باشد، زیرا گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. شما باید تحقیقات خود را انجام دهید و مطمئن شوید؛کانالی که انتخاب می کنید سابقه خوبی در موفقیت و خدمات عالی به مشتریان دارد.

علاوه بر این، مهم است که مطمئن شوید کانال تجزیه و تحلیل فنی جامع ارائه می دهد و در مورد قیمت ها و خدمات خود شفاف است. در نهایت، انتخاب یک کانال سیگنال ارز دیجیتال قابل اعتماد با دانش و قابلیت اطمینان بالا به تضمین موفقیت شما در بازارهای ارز دیجیتال کمک می کند.

مجموعه کریمی شاد به دلیل تجزیه و تحلیل فنی جامع، سیگنال های قابل اعتماد و سابقه موفقیت آمیز، گزینه ایده آلی برای کاربران کانال سیگنال ارز دیجیتال است.

باید یادآور شد که، این مجموعه به‌روزرسانی‌های به‌موقع در مورد شرایط بازار، خدمات اختصاصی مشتری، مقررات حفظ حریم خصوصی و امنیتی، مقرون به صرفه بودن و شفافیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

در این سرویس، هر دو نوع سیگنال مارکت و لیمیت ارائه می‌شود. در صورت اعلام معامله مارکت، به اعضایی که قادر به دریافت سیگنال نشده‌اند، یک معامله لیمیت نیز ارائه خواهد شد.

اگرچه وین ریت به تنهایی معیار تشخیص خوب یا بد بودن یک کانال سیگنال نیست و تنها درصد سود و زیان مهم است، اما با توجه به سابقه‌ای که در این زمینه داریم، وین ریت ما بین 70 تا 80 درصد قرار دارد.

هدف ما این است که شما هیچ‌گاه ضرر نکنید. با این حال، با توجه به سابقه‌ای که در این زمینه داریم، بازه سوددهی کانال سیگنال ما بین 40 تا 90 درصد قرار دارد.

در صورتی که روزانه بیش از 2 سیگنال ارائه دهیم، مجموع ریسک تمامی معاملات ما در بازه 0.5 تا 1.5 درصد قرار دارد.

با توجه به اینکه تیم معامله‌گران کانال سیگنال با استراتژی‌ها و سبک‌های مختلفی معامله می‌کنند، r/r ها (نسبت سود به ریسک) متفاوت هستند، اما همواره بیشتر از 4 است.

در واقع، 100% از معاملات ما حد ضرر دارند و با توجه به استراتژی معامله‌گران، بیشترین توجه به استفاده از استاپ‌لاس کوچک در هنگام اجرای معاملات می‌شود.

فاکتور اهرم معامله به عهده خود کاربران است و باید آن را با توجه به بالانس اکانت خود محاسبه کنند. ما معاملات را بدون استفاده از اهرم اعلام می‌کنیم.

بله، کانال سیگنال ما دارای پشتیبانی می‌باشد. در صورت داشتن هر گونه سوال یا انتقاد، می‌توانید با پشتیبان ارتباط بگیرید (تلگرام) و تیم معامله‌گر ما موارد را بررسی خواهد کرد.

تیم حاضر در مجموعه دکتر سامان کریمی شاد مسلط به انواع استراتژی‌های معاملاتی از جمله پرایس اکشن کلاسیک، اسمارت مانی، RTM، فیبواکشن (دکتر سامان کریمی شاد)، اتوپایلوت (دکتر سامان کریمی شاد) می‌باشند. اما استراتژی‌های استفاده شده به صورت شخصی‌سازی شده‌است.

بله، بر اساس اصول شفافیت کانال سیگنال ما، هیچ یک از پیام‌های سیگنال حتی ویرایش نشده‌اند و تمام اعضا سود معاملات خود را به پشتیبان‌های ما ارسال می‌کنند.

این موضوع به ساختار مارکت فارکس بازمی‌گردد، زیرا در این بازار حجم پول بیشتری وجود دارد و ماهیت تغییرات قیمتی براساس پیپ است، که به همین دلیل درصد سوددهی متفاوت است. همچنین بازار کریپتو تغییرات قیمتی بر اساس درصد و همجهت بودن ارزها بیشتر است بنابراین با توجه به اهرم می توان سود بیشتری داشته باشید.

جناب دکتر سامان کریمی شاد به عنوان مدیر و استاد مجموعه ما فعالیت می‌کنند؛ اما تمام اعضای تیم، تحت نظر ایشان، مسئول ارسال تمامی سیگنال‌ها هستند. برای عضویت در تیم، هر فرد از تیم دکتر سامان کریمی شاد، تمام فاکتورهای مرتبط با معامله‌گر خوب را دقیقاً بررسی می‌کنند. بنابراین، پشت کانال سیگنال یک تیم حرفه‌ای زیر نظر آقای دکتر سامان کریمی شاد فعالیت می‌کند.

با در نظر گرفتن بازه سوددهی 40 تا 90 درصد و بدون استفاده از اهرم، شما می‌توانید از 40 تا 90 درصد از اصل سرمایه خود به عنوان سود کسب کنید.

  • دانش و درک عمیق از بازار ارز دیجیتال و فارکس
  • توانایی ارزیابی سریع و دقیق موقعیت های پیچیده
  • توانایی ارائه سیگنال های دقیق و قابل اعتماد در موقعیت های پیچیده بازار
  • توانایی تجزیه و تحلیل فنی انواع سیگنال ها و اطمینان از سود آور بودن آنها
  • توانایی استفاده و دستکاری داده ها
  • توانایی آگاه ماندن در محیطی که به سرعت در حال تغییر است

کارشناسان مجموعه دانش و درک گسترده ای از بازار کریپتو دارند. آنها پویایی بازار، رویدادهای مرتبط با اخبار و مقررات را درک می کنند و قادرند به سرعت شرایط پیچیده را ارزیابی و تصمیمات درست بگیرند.

علاوه بر این، آنها دانش عمیقی از تجزیه و تحلیل فنی، ارزهای دیجیتال و تجارت ارز دیجیتال دارند. دانش و تجربه باعث می شود تا سیگنال های قابل اعتماد و تجزیه و تحلیل دقیق برای کاربران کانال سیگنال ارز دیجیتال ارائه شود.

درخواست مشاوره قبل از خرید اشتراک

اگر دوست دارید به سوالات و ابهامات شما درباره کانال تلفنی پاسخ بدهیم، فرم زیر را پر کنید.

"*" indicates required fields

لطفا زبان کیبورد خود را به انگلیسی تغییر دهید.
کانال مورد نظر؟*

نتیجه استفاده از سیگنال های مجموعه ما، بهبود سودآوری و موفقیت در معاملات ارز دیجیتال است. سیگنال های ارائه شده در کانال این مجموعه به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند ترید موفق تری انجام دهند.

به‌علاوه، این سیگنال‌ها به کاربران برتری خوبی می‌دهند و به آن‌ها اجازه می‌دهند تا از شرایط تغییر سریع و مؤثر بهره ببرند. در نهایت، سیگنال های به موقع می تواند به کاربران کمک کند تا در بازارهای ارز دیجیتال موفق تر ظاهر شوند.

تمامی سیگنال های ارائه شده در کانال این مجموعه بر اساس دانش و شناخت کارشناسان آنها از بازار به دست آمده است. این موضوع تضمین می کند که سیگنال ها قابل اعتماد و دقیق هستند و به کاربران امکان می دهد تصمیمات معاملاتی آگاهانه تری بگیرند.

علاوه بر این، این سیگنال ها به طور منظم و به موقع به روز می شوند و به کاربران برتری؛ نسبت به شرایط بازار می دهند.

با سیگنال های معتبر، می توانید به سرعت و به طور مداوم درآمد کسب کنید. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که موفقیت هر معامله به تجزیه و تحلیل دقیق و به موقع شرایط بازار بستگی دارد.

کسب دانش و تجربه در بازارهای ارزهای دیجیتال می تواند به شما برتری دهد، اما برای تسلط بر استراتژی های لازم برای تجارت موفق نیاز به زمان و تمرین دارد. برای آموزش ارز دیجیتال و کسب دانش و تجربه لازم با ما تماس بگیرید تا در کوتاه مدت بتوانید با یک استراتژی عالی سود بیشتری از این بازار کسب کنید.