سوپر دوره آموزش ارز دیجیتال - آکادمی سامان کریمی‌شاد

آموزش ارز دیجیتال

امتیاز دوره:
4.4/5

آموزش ارز دیجیتال و یادگیری تاکتیک های جدید در این حوزه برای اطمینان از ایمن بودن سرمایه گذاری و کسب درآمد بالا ضروری است. با ظهور بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال، تعداد فزاینده ای از مردم شروع به درک پتانسیل بالای این موضوع کرده اند. اما با افزایش این علاقه، ابهام و سردرگمی زیادی در مورد اینکه ارز دیجیتال چیست و چگونه کار می کند، به وجود می آید.

 این مطلب مقدمه ای بر دنیای ارز دیجیتال ارائه می دهد و اهمیت درک اصول اولیه آن را برجسته می کند.  ارز دیجیتال پیچیده است و به دانش در مورد فناوری بلاک چین، نوسانات بازار، استراتژی های سرمایه گذاری و موارد دیگر نیاز دارد.

یک متخصص می‌ تواند دانش و راهنمایی‌ های لازم برای درک مکانیک پیچیده ارز های دیجیتال را ارائه دهد و به شما کمک کند تا سرمایه ‌گذاری هوشمندانه ‌ای انجام دهید که درآمد بلند مدت به همراه دارد.

آکادمی کریمی شاد منبعی عالی برای یادگیری و آموزش ارز دیجیتال است. در واقع  مکانی است که در آن اساتید و کارشناسان برجسته ارز دیجیتال حضور دارند. شما با کمک مدرسان پیشتاز می توانید اصول اولیه و تاکتیک های سرمایه گذاری ارز دیجیتال را به صورت تخصصی و حرفه یاد بگیرید و درآمد دلاری خود را بالا ببرید.

مربیان مجرب در آخرین فناوری ها و استراتژی های بازار ارز دیجیتال تخصص دارند و می توانند به شما در کسب مهارت ها و دانش مورد نیاز برای سرمایه گذاری صحیح کمک کنند. با کمک این مرکز آموزشی می‌توانید بینشی در مورد جنبه‌های فنی ارزهای دیجیتال، مانند فناوری بلاک چین، و نحوه مدیریت کیف پول‌های ارز دیجیتال به دست بیاورید.

با توجه به شرایط مناسب و آینده بازارهای مالی آموزشگاه مدرسان پیشتاز بعد از 76 دوره آموزش حضوری اقدام به برگزاری سوپر دوره آموزش ارزهای دیجیتال کرده است. دوره آموزشی مطابق با استانداردهای سازمان فنی و حرفه‌ای!

یکی از ضعف‌های تریدرها نداشتن مدیریت سرمایه و ریسک مناسب است که شما با شرکت در دوره آموزش مدیریت سرمایه می‌توانید شناخت درستی داشته باشید و به موفقیت برسید

آکادمی کریمی‌شاد یک مجموعه فعال و پویا در حوزه آموزش ارز دیجیتال به شکل حرفه ای است. آنها دوره های جامع و عمیقی را برای مبتدیان و کاربران با تجربه ارائه می دهند.

دوره های آنها موضوعاتی مانند امنیت، استراتژی های معاملاتی، تجزیه و تحلیل بازار و موارد دیگر را پوشش می دهد. آنها همچنین دارای مربیان با تجربه و متخصصان با تجربه هستند تا کاربران را در این فرآیند راهنمایی کنند و به آنها کمک کنند تا در سرمایه گذاری خود موفق شوند.

اعداد هندسی باعث شکل گیری سطوح فیبوناچی می‌شوند. به همین دلیل، پس از رسم سطوح گسترش، جذاب و محبوب ظاهر می‌شوند. نقاط مرجع قابل رسمی توسط سطوح فیبوناچی فراهم می‌شود. درنتیجه، اگر به درستی استفاده شوند، سبب پیشگیری از انتزاعی شدن موضوع می‌گردد. باتوجه به آموزش فیبوناچی، سطوح نامرئی مقاومت و حمایت، همان سطوح اصلاحی و گسترش دنباله فیبوناچی به شمار می‌روند.

سوپر دوره آموزش ارزهای دیجیتال با تجربه آموزش حضوری 9 ساله دکتر سامان کریمی شاد تهیه شده است. ایشان از سال ۱۳۸۴ مشغول فعالیت در بازار مالی فارکس هستند و از سال ۱۳۹۳ بصورت جدی در بازار ارزهای دیجیتال فعال هستند.

این دوره آموزشی طوری طراحی شده است که برای همه قابل فهم باشد. آنچه در این دوره یاد می‌گیرید از نتایج تمام روش‌های تست شده، برگرفته شده است. این آموزش‌ها بیش از 7 سال است که به افراد مختلفی ارائه شده است و نتایج شگفت انگیزی در زندگی و کسب‌وکار آن‌ها داشته است.

اگر به دنبال این هستید که بدانید چگونه این نتایج حاصل شده است، و اگر می‌خواهید از میوه آن در تجربه واقعی استفاه کنید این دوره را تهیه کنید و به آنچه به شما میگوید دقیقاً عمل کنید. اغلب نکات گفته شده در این دوره در تمامی بازارهای مالی مثل فارکس، بورس و … قابل استفاده می‌باشد.

شما می‌توانید در دوره آموزش فارکس زیرنظر استاد علیزاده با سابقه چندین سال در این بازار از تجربه و راهنمایی این استاد استفاده کنید.

درخواست مشاوره 

اگر دوست دارید به سوالات شما درباره دوره‌های حضوری آموزش ارزدیجیتال تلفنی پاسخ بدهیم، فرم زیر را پر کنید.‌

"*" indicates required fields

لطفا زبان کیبورد خود را به انگلیسی تغییر دهید.