قیمت ارز شیبا

پیش‌بینی جذاب قیمت ارز شیبا در سال ۲۰۳۰ -۲۰۲۵

شیبا
آنچه در این پست میخوانید

    شیبا به دسته‌ای از آلت کوین‌ها تعلق دارد که میم کوین نامیده می‌شوند. زمانی که دوج کوین در سال 2013 راه‌اندازی شد، تصور می‌شد که قرار است به‌عنوان یک میم، یک جوک و نه موضوعی جدی باشد. امروزه، میم کوین‌ها در دسته اختصاصی خود در حوزه رمز ارز ها رشد کرده‌اند و گاهی حتی برای سرمایه‌گذاران (معمولاً در کوتاه‌مدت) بیش از پروژه‌هایی که ایده به دنبال دارند یا کاربرد واقعی دارند، سودمند هستند. در همین زمان، Shiba Inu از یک میم کوین ساده به اکوسیستم مخصوص به خود تبدیل‌شده است و یکی از 15 رمز ارز برتر ازنظر ارزش بازار است. در ادامه به بررسی دلیل محبوبیت یافتن Shiba Inu و چشم‌اندازهای سرمایه‌گذاری آن می‌پردازیم.

    شیبا اینو چیست و چه افرادی در قیمت ارز شیبا نقش دارند؟
    Inu یک آلت کوین مبتنی بر اتریوم است که برای خوش‌یمنی از تصویر سگ نژاد Shiba Inu ژاپنی استفاده می‌کند. از ابتدا توسعه‌دهندگان Shiba Inu را از بین برنده دوج کوین نامیدند، بنابراین غافلگیرکننده نیست که این دو کوین اغلب با یکدیگر مقایسه می‌شوند.

    هر دو این رمز ارزها میم کوین هستند و هر دو برای برند و نام خود از تصویر سگ‌سانان استفاده می‌کنند، اما Shiba برعکس دوج کوین در چیزی پیشرفت کرده است که رمز ارزهای جدی درصدد رسیدن به آن نیستند: اکنون شیبا مثال منحصربه‌فردی از یک میم کوین است که تبدیل به فضای مخصوص به خود شده است.

    جالب است بدانید که میم کوین‌ها براثر توجه کاهش یا افزایش می‌یابند و زمانی که اشتیاق از بین برود ارزش آن‌ها نیز از بین می‌رود.

    در مورد توسعه‌دهندگان Shiba Inu اطلاعات کمی در دست است، تنها این حقیقت وجود دارد که سازنده کوین فرد ناشناسی است که Ryoshi نامیده می‌شود؛ اما آنچه به‌طورقطع از وایت پیپر متوجه شده‌ایم، هدف سازنده آن است که ایجاد تجربه ساخت در جامعه غیرمتمرکز و بازگرداندن قدرت به افراد متوسط است؛ بنابراین کل پروژه Shiba Inu باید به‌عنوان پاسخی به این سؤال در نظر گرفته شود که «اگر رمز ارز 100% توسط جامعه راه‌اندازی شود، چه می‌شود؟»

    قطعاً Shiba Inu تنها به دلیل این‌که یک کوین مبتنی بر جامعه است، این حجم از توجه را به خود اختصاص نداده است. دلیل اصلی این‌که همه درباره آن صحبت می‌کنند، افزایش چشمگیر قیمت و ارزش بازاری است که از صفر به بیش از 20 میلیارد دلار در کمتر از 2 سال رسیده است.

    قیمت ارز شیبا

    شیبا چگونه توجه به خود جلب کرده است؟
    Inu از زمان راه‌اندازی توجه و علاقه زیادی را به خود جلب کرده است که این وضعیت برای همه کوین‌ها صورت نگرفته است. زمانی که توسعه یافت، توسعه‌دهندگان 50% سرمایه را به Vitalik Buterin مؤسس اتریوم فرستاده بودند و خود را به کل جامعه کریپتو معرفی کردند. بعدها Buterin 90% مبلغ توکن های Shiba Inu را که در اختیار داشت سوزاند و 10% باقیمانده را به خیریه‌ای باهدف کمک به قربانیان پاندمی کرونا اهدا کرد و بیان کرد که نمی‌خواسته است چنین جایگاهی داشته باشد. باید توجه داشت که در آن زمان، ارزش تقریبی ذخیره Shiba Inu Buterin تقریباً معادل 6 میلیارد دلار بود.

    به دلیل اشتیاق همیشگی و انسجام جامعه، Shiba Inu درنهایت به تعدادی از صرافی‌های بزرگ همچون Binance، OKEx و Huobi افزوده شد. این حقیقت به‌تنهایی سبب بالا رفتن ارزش کوین شد و این موضوع معجزه بود، زیرا اکثریت میم کوین‌ها هرگز از فضای DEX مانند Pancake Swap خارج نمی‌شوند و به‌ندرت می‌توانند طی چند روز نجات پیدا کنند.

    برچسب «قاتل دوج کوین» که برای Shiba Inu به کار می‌رود به هر دو شکل به کار می‌رود. ازآنجایی‌که در مقابل دوج کوین قرار دارد و این دو کوین تا حدی به یکدیگر مرتبط هستند، هر تغییر بزرگی در قیمت دوج کوین بر قیمت Shiba Inu تأثیر می‌گذارد و برعکس. هنوز می‌توان گفت که Shiba Inu درصورتی‌که محبوبیت دوج کوین ناگهان بالا نمی‌رفت و توجه به میم کوین‌ها به شکل کلی افزایش نمی‌یافت، توجه زیادی را به خود جلب نمی‌کرد.

    بااین‌وجود، افزایش یافتن ارزش ناشی از اشتیاق، به‌ویژه زمانی که هیچ فرد مشهور و میلیاردی که میلیون‌ها فالوور در شبکه‌های اجتماعی دارد از آن پشتیبانی نکند، کار دشواری است. سازندگان Shiba Inu نمی‌خواستند که پروژه آن‌ها تنها یک میم کوین باشد، بنابراین فضای اختصاصی آن را برای کل جامعه کریپتو ارائه کرده‌اند.

    قیمت ارز شیبا

    SHIBA INU از چه توکن‌هایی تشکیل شده است؟
    فضای Shiba Inu از توکن‌های زیر تشکیل یافته است: Shiba Inu(SHIB)، Doge Killer(LEASH) و Bone (BONE). هر یک از این توکن ها هدفی مخصوص به خود دارد: Shiba Inu ارز اصلی است، Leash ارز شماره دو است که ذخیره محدود 107647 توکن دارد و Bone که طراحی‌شده است تا یک توکن حاکم باشد که به جامعه SHIBarmy اجازه می‌دهد تا به پروپوزال‌های مختلف همچون سوزاندن ذخیره Shiba رأی دهند.

    بعدی ShibaSwap است که پلتفرم دیفای منحصربه‌فرد Shiba Inu است و جایی است که سرمایه‌گذاران می‌توانند ارزهای خود را استیک کنند، معامله کنند و نقدینگی تأمین کنند. اگرچه تیم Shiba Inu تصمیم گرفت با دادن این گزینه‌های اسم‌های مربوط به سگ همچون DIG برای تأمین نقدینگی یا WOOF برای استیکینگ، کمی برند سازی کند، ویژگی‌های کلاسیکی در بسیاری از پلتفرم‌های دیفای یافت می‌شوند.

    Shiboshis یک کلاب اجتماعی برای کلکسیونرهای NFT است که در آن سرمایه‌گذاران می‌توانند NFT های منحصربه‌فرد مرتبط با سگ‌های Shiba Inu خود را خریداری، معامله و تولید کنند. به‌علاوه، تیم Shiba Inu مشغول کار بر روی پروژه GameFi خود «The Oshiverse» است که NFT Shiboshis را به شخصیت‌های بازی تبدیل می‌کند. انتظار می‌رود که این بازی در سال 2022 منتشر شود.

    در آینده نزدیک، فضای Shiba Inu با ویژگی‌های بیشتری همچون Doggy Dao و Dog Park توسعه خواهد یافت: دومی به توسعه جدیدی اشاره دارد که بر قانونمندسازی پروژه‌های غیر در فضای SHIB به‌منظور Woofing یا Staking تمرکز دارد. Doggy Dao توسط توکن BONE تقویت خواهد شد و نمایانگر یک سازمان غیرمتمرکز کنترل‌شده توسط جامعه Shiba Inu است. اعتقاد بر این است که اعضای DAO به پروپوزال‌های مختلف مربوط به آینده SHIB رأی خواهند داد.

    فضای Shiba Inu در رأس همه این شرایط درصدد راه‌اندازی بلاک چین خود با نام Shibarium است که یک راه‌حل اتریوم لایه دو یا یک بلاک چین است که تحت بلاک چینی با همان قیمت فعالیت می‌کند. ازآنجایی‌که Shiba Inu در بلاک چین اتریوم راه‌اندازی می‌شود، مشکل کارمزدهای بالای gas(گاهی تا صدها دلار) حل‌نشده باقی می‌ماند، بنابراین انتظار می‌رود که استفاده از بلاک چین اختصاصی آن‌ها مشکل را حل کند. هرچند تاریخ دقیق راه‌اندازی مشخص نیست.

    آیا میم کوین‌ها در حال حاضر دارای ارزش هستند؟
    بخش سخت همین است. Shiba Inu یک میم کوین بود. ازنظر فنی هنوز هم یک میم کوین است اما اکنون به چیز پیچیده‌تری تبدیل‌شده است. همه کوین‌های جدی به آنچه Shiba Inu دست‌یافت نرسیدند، به‌ویژه ازنظر سرمایه، محیط و حمایت جامعه.

    قطعاً می‌توان دوج کوین را بررسی کرد و مشاهده کرد که حتی بدون استفاده کامل، همچنان از shiba Inu جلوتر است، اما این فاصله هرروز کمتر و کمتر می‌شود. در اوایل سال جاری Shiba Inu در میان 30 کوین برتر بود، اما اکنون جایگاه پانزدهم را کسب کرده است. درصورتی‌که تیم Shiba Inu به توسعه فضا و آپگرید کردن بلاک چین Shiba ادامه دهند، انتظار افزایش قیمت بیشتر پروژه را داریم.

    توضیحی که در مورد Shiba Inu داده شد به این معنی نیست که سرمایه‌گذاری در میم کوین‌ها منطقی شده است و باید انتظار پیامد خارق‌العاده‌ای را داشت. حتی قیمت Shiba و دوج کوین نیز می‌توانند افزایش یا کاهش شدیدی داشته باشند. البته منظور میم کوین‌هایی نیستند که آن اندازه از پشتیبانی را ندارند و حتی جزء 300 رمز ارز برتر ازنظر ارزش بازار نیستند.

    بااین‌وجود، این توضیحات نشان داد که با حمایت جامعه، تیم قابل‌اعتماد و توجه سرمایه‌گذاران، حتی یک میم کوین می‌تواند به چیزی جدی و ارزشمند تبدیل شود.

    پیش‌بینی قیمت ارز SHIBA INU 2023-2022
    طبق اعلام صرافی کریپتوی Changelly، قیمت شیبا همچنان نوسان خواهد داشت. در نیمه اول سال 2022، انتظار می‌رود که قیمت حدود 0000769/0 تا 0000826/0 دلار باشد. در پایان سال 2022 Changelly انتظار دارد که قیمت میانگین در سطح 0000826/0 باقی بماند.

    طبق پیش‌بینی Changelly، سال 2023 برای شیبا می‌تواند بسیار صعودی باشد. قیمت کوین می‌تواند تا اواسط سال به سطح 00017/0 تا 000191/0 دلار و تا پایان سال 2023 به 00024/0 دلار برسد.

    همچنین Wallwt Investor اعتقاد دارد که شیبا به رشد خود در سال 2022 و 2023 ادامه خواهد داد و سال آینده قیمت میانگین SHIB افزایش خواهد یافت: در آغاز سال 2022 معادل 000040/0 تا 000044/0 دلار به ازای هر کوین خواهد بود و تا پایان سال شانس رسیدن به سطح 000098/0 دلار را خواهد یافت.

    در سال 2023، روند صعودی ادامه خواهد یافت و قیمت می‌تواند از 000098/0 دلار در آغاز سال به 000158/0 دلار در پایان سال 2023 برسد.

    آژانس پیش‌بینی اقتصادی (EFA) درباره Shiba Inu واقع‌گرایانه‌تر عمل می‌کند. انتظار می‌رود که در نیمه اول سال 2022، کوین نوساناتی داشته باشد و قیمت از 000017/0 تا 000025/0 دلار به ازای هر کوین متغیر باشد. در نیمه دوم سال 2022 Shiba Inu شاهد رشد مستمری بد و تا پایان سال 2022 انتظار می‌رود که قیمت 00004/0 دلار باشد.

    در سال 2023 انتظار می‌رود که Shiba Inu به ماکزیمم سطح خود در حدود 00005/0 دلار به ازای هر کوین تا ماه مارس برسد. پس‌ازآن، احتمال کاهش قیمت وجود دارد و تا پایان سال 2023 ممکن است شاهد افزایش اندک قیمت Shiba Inu تا بالای 00003/0 دلار باشیم.

    قیمت ارز شیبا

    پیش‌بینی قیمت ارز شیبا در سال 2025-2024
    بر اساس آمار Coin Price Forecast، آینده Shiba Inu روشن است. آن‌ها قیمت SHIB را در سال 2024 معادل 000292/0 دلار در آغاز سال و 000309/0 دلار تا پایان سال پیش‌بینی کرده‌اند. در سال 2025، انتظار افزایش وجود دارد و احتمالاً شاهد افزایش قیمت Shiba Inu تا 000373/0 دلار تا پایان سال 2025 هستیم.

    Digital Coin Price همچنین نسبت به آینده قیمت SHIB خوش‌بین است، اگرچه احتمالاً چندان صعودی نیست. در سال 2024، انتظار می‌رود که قیمت SHIB به حدود 0000846/0 دلار به ازای هر کوین برسد و در سال 2025، 000100/0 دلار قیمت داشته باشد. باید توجه داشت که روند کلی برای SHIB در سال‌های بعد تا سال 2028 همچنان صعودی باقی خواهد ماند. پیش‌بینی قیمت چیزی بینابین است: بر اساس اعلان آن‌ها، قیمت میانگین SHIB در سال 2024 000109/0 دلار به ازای هر کوین و در سال 2025 000164/0 دلار به ازای هر SHIB خواهد بود.

    shiba

    پیش‌بینی قیمت ارز شیبا اینو در سال 2030:
    به نظر می‌رسد که نظرات کلی و پیش‌بینی‌ها برای Shiba Inu بسیار خوش‌بینانه هستند. از زمانی که درباره کریپتو صحبت می‌کنیم، پیش‌بینی چنین دوره طولانی به دلیل فاکتورهای غیرقابل‌پیش‌بینی بسیار، غیرممکن است.
    بااین‌وجود Coin Proce Forecast پیش‌بینی می‌کند که قیمت Shiba Inu تا سطح 000577/0 دلار تا سال 2030 افزایش یابد.
    Cryptocurrency Price Prediction پیش‌بینی می‌کند که قیمت SHIB تا پایان سال 2030 به 00431/0 دلار برسد.
    اگرچه برتری Shiba Inu بر دوج کوین به دلیل عرضه کمتر Shiba Inu محرز است، Changelly به این پیش‌بینی‌های بلندمدت به دیده تردید می‌نگرد.

    shiba

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    پست های مرتبط

    مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
    بازارهای مالی

    تاثیر جنگ بر بازارهای مالی

    آنچه در این پست میخوانید جنگ در نوار غزه جنگ‌ها همواره تاثیرات گسترده‌ای بر اقتصادهای جهانی و به ویژه بازارهای…

    بیشتر بخوانید
    آشنایی با قانون جدید شرکت تتر-05

    آشنایی با قانون جدید شرکت تتر + روش دور زدن آن

    آنچه در این پست میخوانید شرایط و جزئیات تحریم شرکت تتر راه حل جلوگیری از فریز شدن رمز ارز تتر…

    بیشتر بخوانید
    نفت

    وضعیت جدید نفت در سال اقتصادی ۲۰۲۴

    آنچه در این پست میخوانید بازار جهانی نفت در ۲۰۲۴ چگونه خواهد بود ؟ صادرات نفت ایران در ۲۰۲۴ چه…

    بیشتر بخوانید

    نظرات

    سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

    برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.