دسترسی آسان و سریع به اطلاعات بازار از طریق ترید با گوشی - آکادمی سامان کریمی‌شاد

دسترسی آسان و سریع به اطلاعات بازار از طریق ترید با گوشی

دسترسی آسان و سریع به اطلاعات بازار از طریق ترید با گوشی

ترید با گوشی بهترین راه برای دسترسی آسان و سریع به اطلاعات بازارهای مالی در هر زمان و مکانی است. در این زمینه اپلیکیشن های مختلفی به وجود آمده و مورد استفاده قرار می گیرند. قطعا شما در همه روزها و در تمام ساعات نمی توانید پشت سیستم نشسته و بازار را تحت نظر بگیرید. از این رو به ابزاری نیاز دارید که همواره دسترسی تان را برای مانیتورینگ قیمت ها، انجام معاملات و رصد نوسانات بازار فراهم کند. گوشی تلفن همراه وسیله ای است که این مهم را برای شما امکان پذیر می کند. از این رو آموزش ترید با گوشی و آشنایی با نکات مهم در این باره برای همه تریدرها لازم و ضروری است.

ترید با گوشی همراه با پیچیدگی خاص خود

با وجود سادگی استفاده از تلفن همراه برای انجام انواع معاملات در بازار، آموزش ترید با گوشی برای تمامی کاربران فعال ضروری است. چرا که در هر حال بازار بورس یا بازار ارز دیجیتال پیچیدگی های خاص خود را دارند. بنابراین استفاده از گوشی برای فعالیت در آنها این پیچیدگی ها را برطرف نمی کند. به عنوان یک تریدر حرفه­ای برای استفاده از هر وسیله ای به منظور انجام معامله ابتدا باید طریقه استفاده از آن را یاد بگیرید. در اینجا سعی خواهیم کرد مهم ترین نکات برای تبدیل شدن به یک تریدر فعال با استفاده از تلفن همراه را متذکر شویم.

آموزش ترید با گوشی برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال

شاید اگر قصد ترید در همین صد سال پیش را داشتید برای انجام معامله باید به سالن های صرافی برای ملاقات با سایر تریدرها و ثبت سفارشات خرید و فروش می رفتید. مراجعه و مذاکره حضوری علاوه بر سختی های خاص خود، زمان زیادی از وقت شما را نیز می گرفت. اما با گذشت زمان و الکترونیکی شدن فعالیت صرافی ها، تریدرها برای انجام معاملات خرید و فروش خود در پشت سیستم ها و کامپیوترهای کیفی یا لپ تاپ ها قرار گرفتند. اما امروزه به لطف ایجاد و استفاده از برخی اپلیکیشن های تلفن همراه این موضوع آسان تر نیز شده است. در حال حاضر شما نیازی به مراجعه حضوری یا قرارگیری در پشت سیستم جهت انجام معاملات در بازار ندارید. تنها با یک تلفن همراه هوشمند می توانید به فعالیت خود به عنوان یک تریدر بپردازید.

آموزش ترید با گوشی برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال
آموزش ترید با گوشی برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال

علاوه بر وجود و استفاده از تلفن های همراه هوشمند، ترید با گوشی به دلیل تغییر در ذات بازار نیز متداول شده است. در واقع از آنجایی که صرافی های فعال در زمینه معامله فارکس و ارز دیجیتال در تمام طول روز امکان ثبت معامله را فراهم نموده اند و تنها در محدوده زمانی خاصی فعالیت نمی کنند، استفاده از گوشی برای فعالیت در آنها تنها ابزار کارآمد و با دسترسی سریع محسوب می شود.

اپلیکیشن مناسب برای ترید با تلفن همراه

بهترین اپلیکیشن های مورد استفاده برای ترید با گوشی اپلیکیشن های متعلق به بهترین صرافی ها هستند. آنها علاوه بر امکان انجام معاملات در بازار ارز دیجیتال، به تریدر امکان واریز وجه به حساب خود در صرافی را نیز می دهند. در حقیقت تریدر هایی که به دنبال استفاده از بهترین اپلیکیشن های تلفن همراه جهت انجام معاملات و رصد بازار هستند بایستی به دنبال یافتن بهترین صرافی ها باشند. این صرافی ها بهترین امکانات را در اختیار تریدرها قرار می دهند. به عنوان مثال معامله متعهدانه، تضمین دارایی تریدرها، استکینگ و صندوق بیمه را می توان از جمله امکانات صرافی های معتبر برای کاربران در نظر گرفت. علاوه بر اینها در صرافی های معتبر و شناخته شده قیمت ارز نیز به صورت لحظه ای به نمایش گذاشته می شود.

اپلیکیشن مناسب برای ترید با گوشی
اپلیکیشن مناسب برای ترید با گوشی
اپلیکیشن های موبایل مخصوص ترید ارز دیجیتال

برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال شما به اپلیکیشن موبایل جهت مانیتورینگ قیمت ها، ثبت سفارشات خرید و فروش، واریز فیات و… نیاز دارید. اپلیکیشن های معروف برای به کارگیری در این زمینه یا به عبارت صحیح تر صرافی های شناخته شده در این مورد صرافی های بای بیت، جیمینی، کوین بیس، بایننس، کراکن و رابین هود هستند. با این حال این صرافی ها ایرانی نبوده و خارج از کشور قرار دارند. از این رو معامله در آنها با برخی مشکلات همراه است. به خصوص در مورد صرافی­های بزرگ همچون کوین بیس تحریم­های اعمال شده ارائه خدمات آنها برای آی پی های ایرانی را غیر ممکن می­کند. در این مورد بسیاری از کارشناسان بازار سرمایه استفاده از خدمات صرافی های معتبر داخلی را توصیه می­کنند. صرافی تبدیل یک صرافی داخلی معتبر است که نیاز شما را برای فعالیت ایمن در بازار سرمایه برطرف می کند. پشتیبانی قدرتمند این صرافی می تواند فعالیت شما به عنوان یک تریدر را متحول کند.

نکات مهم در مورد ترید با گوشی

در رابطه با ترید با گوشی بهتر است به نکاتی که به صورت موردی در ذیل آورده شده اند توجه کنید:

  • صرف نظر از وسیله مورد استفاده شما برای انجام معامله، بایستی با مکانیزم کامل خرید و فروش ارز دیجیتال و اصطلاحات رایج این بازار آشنا باشید.
  • اصول خرید و فروش، حد ضرر و … همگی معیارهای تعیین کننده موفقیت شما به عنوان یک فعال بازار سرمایه هستند.
  • پیش از هر معامله تحقیقات لازم را انجام دهید.
  • گستردگی و تنوع سبد سرمایه می تواند به افزایش سود شما به عنوان یک تریدر کمک کند.
  • بیشتر از آستانه تحمل ضرر خود با توجه به میزان سرمایه تان ترید نکنید.
  • در مورد تمامی بازارهای سرمایه توصیه می شود که به اندازه ای سرمایه گذاری کنید که در صورت از دست رفتن بخشی یا تمام آن متحمل خسارت بالای مالی نشوید.
همچنین در مورد ترید با گوشی اقدامات احتیاطی زیر را مد نظر داشته باشید:
  • از رمز ورود قدرتمندی برای گوشی خود استفاده کنید.
  • اطلاعات شخصی خود را در اختیار اطرافیان حتی نزدیک ترین افراد به خود قرار ندهید.
  • اطلاعات حساس خود را در گوشی نگهداری نکنید
  • سیستم عامل گوشی خود را همواره بروز نگه دارید.
  • در انجام انواع تراکنش های مالی از اینترنت عمومی استفاده نکنید.
  • اپلیکیشن های خود را از منابع رسمی و معتبر دانلود کنید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
استراتژی معاملاتی

نکات طلایی برای انتخاب استراتژی معاملاتی

آنچه در این پست میخوانید در مقاله‌های پیشین، درباره استراتژی معاملاتی و رویکرد این استراتژی‌ها در بازارهای مالی گفتیم. تصمیم‌گیری…

بیشتر بخوانید
خرید پله ای

خرید پله ای: یک استراتژی ماندگار برای سرمایه گذاری در بیتکوین

آنچه در این پست میخوانید در هر دوره از بول مارکت بیتکوین، سر و کله ی گروه جدیدی از اساتید…

بیشتر بخوانید
etf

etf چیست؟

آنچه در این پست میخوانید صندوق سرمایه گذاری قابل معامله صندوق سرمایه گذاری قابل معامله صندوق سرمایه گذاری قابل معامله…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.