زمان انقضای قرارداد آپشن و تأثیرات آن بر بازار فارکس - آکادمی سامان کریمی‌شاد

زمان انقضای قرارداد آپشن و تأثیرات آن بر بازار فارکس

بازار فارکس
آنچه در این پست میخوانید

    زمان انقضای قرارداد آپشن یکی از چیزهایی است که بسیاری از افراد با آن درگیر هستند. علت این است که این زمان انقضا در feeds روی می‌دهند، همچنین می‌بینند که زمان انقضای قرارداد آپشن برای یک جفت ارز مشخصی با قیمت مشخص وجود دارد اما از نحوه معامله آن آگاه نیستند. ازاین‌رو چگونه می‌توان از زمان انقضای قرارداد آپشن پیپ به دست آورد؟

    مفهوم کلی زمان انقضای قرارداد آپشن پیچیده است. پیش‌بینی این مسئله که زمان انقضای قرارداد آپشن سبب حرکت بازار به جلو یا عقب می‌شود بسیار مشکل است. تا حدی به این دلیل است که شما باید قیمت‌های تعیین‌شده برای اختیار معاملات مختلف را بدانید. اساساً تنها زمانی که شما آگاه هستید که قیمت تعیین‌شده بالاتر یا پایین‌تر از قیمت است، می‌توانید انتظار داشته باشید که آیا معامله گران قصد انجام اختیار معاملات و خرید یا فروش آن جفت ارز را دارند یا نه.

    بااین‌وجود زمان انقضای قرارداد آپشن تقریباً مثل یک آهن‌ربا عمل می‌کند. برای مثال، اگر شما زمان انقضای قرارداد آپشن به ارزش 1 میلیارد برای جفت ارز EUR/USD در 10/1 داشته باشید، قیمت تمایل به کاهش تا 10/1 دارد. ممکن است که اندکی از 10/1 بالاتر رود اما درنهایت احتمالاً مجدداً کاهش می‌یابد. درواقع تااندازه‌ای حول قیمت زمان انقضای قرارداد آپشن حرکت می‌کند تا اینکه زمان کاهش فرابرسد.

    مسلماً پاسخ این سؤال پیچیده است و قیمت‌های تعیین‌شده، خرید و اینکه آیا معاملات آن اختیار را انجام می‌دهند یا نه را در برمی‌گیرد. همان‌گونه که پیش‌تر گفتم به دست آوردن این نوع اطلاعات بسیار سخت است؛ اما راه ساده معامله درک این مطلب است که سفارش‌های بزرگ انقضا (در مورد شاید بیش از 600 میلیون تا 1 میلیارد دلار تا 2 میلیارد تا 3 میلیارد دلار صحبت می‌کنم) همچون آهن‌ربایی بر روی قیمت‌ها تأثیر می‌گذارند. با اطلاعاتی در این مورد می‌توانید پیپ به دست آورید و رنج جفت ارز را تحت نظر داشته باشید، آن را معامله کنید یا از آن سطح معامله را انجام دهید.

    بیشتر بخوانید:آموزش فارکس

    به‌طور خلاصه، این اطلاعات مفید هستند اما نمی‌توان یک استراتژی معاملاتی از آن برداشت کرد.

    زمان انقضای قرارداد آپشن این‌گونه بر بازار فارکس تأثیر می‌گذارد. خوشبختانه می‌توانید حتی درصورتی‌که اطلاعات کمی در اختیار دارید از آن اطلاعات استفاده کنید تا پیپ به دست آورید

    پست های مرتبط

    مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
    شیبا

    پیش‌بینی جذاب قیمت ارز شیبا در سال ۲۰۳۰ -۲۰۲۵

    آنچه در این پست میخوانید شیبا به دسته‌ای از آلت کوین‌ها تعلق دارد که میم کوین نامیده می‌شوند. زمانی که…

    بیشتر بخوانید
    بازارهای مالی

    تاثیر جنگ بر بازارهای مالی

    آنچه در این پست میخوانید جنگ در نوار غزه جنگ‌ها همواره تاثیرات گسترده‌ای بر اقتصادهای جهانی و به ویژه بازارهای…

    بیشتر بخوانید
    آشنایی با قانون جدید شرکت تتر-05

    آشنایی با قانون جدید شرکت تتر + روش دور زدن آن

    آنچه در این پست میخوانید شرایط و جزئیات تحریم شرکت تترراه حل جلوگیری از فریز شدن رمز ارز تتر و…

    بیشتر بخوانید

    نظرات

    سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

    برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.