چطور ایردراپ رایگان دریافت کنم؟

چطور ایردراپ رایگان دریافت کنم؟

ایردراپ

چطور ایردراپ رایگان دریافت کنم؟

ایردراپ که معمولاً به وسیله ی بنیانگذاران ارزهای دیجیتال کاربرد دارد یک استراتژی بازاریابی است که در آن اغلب پس از انجام بعضی فعالیت ها به آدرس های کیف پول کاربران، رمز ارزهای رایگان ارسال می شود.

شرکت در پروژه های ایردراپ می تواند بسیار سودآور باشد. برای مثال، مزایایی در اختیار شرکت‌کنندگان در ایردراپ قرار می گیرد، که از این مزایا می توان خرید توکن‌های سودآور با قیمت بسیار پایین ‌تر را برشمرد.

آیا می خواهید در برخی از این ایردراپ های “رایگان” شرکت کنید؟ پس، به مکان درستی مراجعه کرده اید. برای آموزش ایردراپ ارز دیجیتال و یافتن بهترین سایت‌هایی که می‌توانید در آن‌ها ایردراپ‌های معتبر پیدا کنید، به ادامه مقاله توجه کنید و سهم خود را ارزهای دیجیتال بردارید.

ایردراپ
ایردراپ

چگونه ارز دیجیتال رایگان به دست آوریم؟

آیا نمی دانید که چگونه می توانید ارز دیجیتال رایگان بدست آورید؟ شما می توانید با یکی از 10 روش کسب درآمد زیر را در نظر بگیرید:

  1. ایردراپ: شما می توانید با آموزش ایردراپ ارز دیجیتال و عضویت فعال در پروژه‌های رمز ارز محبوب مانند AiDoge ارز دیجیتال رایگان به دست آورید.
  2. رای بدهید تا درآمد کسب کنید: با رای دادن و شرکت در نظرسنجی ها در مورد Love Hate Inu ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید.
  3. بازی کنید: بازی‌های مبتنی بر بلاک چین را برای کسب کریپتو رایگان در Ecoterra انجام دهید.
  4. شرط بندی کنید: به ایمن نگه داشتن بلاک چین کمک کنید و پاداش کسب کنید.
  5. حساب پس انداز ارزی داشته باشید: از طریق یک حساب پس انداز، سود رمزنگاری دریافت کنید.
  6. بلیط هدیه بگیرید: بلیط های رایگان برای هدیه پروژه کریپتو دریافت کنید.
  7. کارت‌های اعتباری کش بک بگیرید: هنگام خرج کردن پول به صورت آنلاین یا در فروشگاه، ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید.
  8. استخراج ابری: از طریق عملیات استخراج شخص ثالث آنلاین، کسب درآمد کنید.
  9. مرورگر Brave: با استفاده از مرورگر وب Brave، توکن های رایگان BAT به دست آورید.
  10. یادگیری برای کسب درآمد: در دوره های آموزش ارز دیجیتال شرکت کنید و کریپتو رایگان کسب کنید.

ایردراپ چیست؟

ایردراپ یک پروژه بازاریابی مبتنی بر بلاک چین است که به عنوان یک خلاقیت تبلیغاتی گسترده، توکن های رایگان را بین کاربران تقسیم می کند. این کار با واریز مستقیم به کیف پول رمزنگاری کاربر انجام می شود و آموزش ایردراپ ارز دیجیتال برای نحوه شرکت در آن ضرورت دارد.

ارز دیجیتال
ارز دیجیتال
دریافت ایردراپ‌ رایگان

برای آموزش ایردراپ ارز دیجیتال و دریافت ایردراپ، داشتن حساب های رسانه های اجتماعی مختلف و حداقل یک کیف پول اتریوم برای شرکت در ایردراپ ضروری است. رایج ترین کیف پولی که برای ایردراپ مورد نیاز است، کیف پول توکن های اتریوم است. بر اساس تجربه ما، 80 درصد از تمام ایردراپ ها از طریق شبکه اتریوم انجام می شود.

علاوه بر این، شما به حساب های رسانه های اجتماعی فعال نیاز دارید. اکثر ایردراپ‌ها به انجام وظایفی در تلگرام، توییتر و فیسبوک نیاز دارند، مانند پیوستن به یک کانال یا لایک کردن و بازتوییت کردن یک پست خاص. اگر در ایردراپ شرکت کرده اید، قبل از دریافت جوایز، هیچ کانالی را ترک نکنید. در غیر این صورت، این کار می تواند منجر به رد صلاحیت شود.

دلیل اهدای توکن‌های رایگان چیست؟

ایردراپ برای شرکت کننده واقعا رایگان نیست. امروزه، شرکت‌ها چندین دلار برای دریافت اطلاعات تماس کاربران بالقوه پرداخت می‌کنند، بنابراین شرکت‌ها در ازای این هدیه، چیزهای ارزشمندی دریافت می‌کنند. داشتن ده ها هزار نفر در یک چت که شما کنترل می کنید دارایی ارزشمندی است. با این حال، دلایل بزرگ دیگری برای ایردراپ وجود دارد. مهمترین آنها عبارتند از:

برخی از شرکت‌های پروتکلی که ایردراپ‌ها را انجام می‌دهند، در وهله اول به یک پایگاه کاربری قوی برای ایجاد اثرات شبکه برای عملکرد اکوسیستم نیاز دارند. یک ایردراپ می تواند آن اکوسیستم را به سرعت آغاز کند.

ایردراپ تعداد دارندگان توکن را تا حد زیادی افزایش می دهد که نقدینگی آن توکن را در بازار ثانویه به شدت افزایش می دهد. هرچه تعداد دارندگان توکن بیشتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که خریداران و فروشندگان آن توکن ها را پیدا کنید. این امر توجه صرافی های رمزنگاری را به خود جلب می کند. اگر هدف این است که در صرافی لیست شوید، بسیاری از شرکت ها ایردراپ را به عنوان یک میانبر می بینند.

آموزش نحوه دریافت ایردراپ رایگان

کاربران ارزهای دیجیتال که معمولا با پلتفرم های جدید در تعامل هستند، احتمالاً شامل دریافت ایردراپ شوند. اساسی ترین ایده این پروژه، ارسال توکن‌های جدید به تعداد بسیار زیادی آدرس کیف پول مختلف است با این امید که تمایل دریافت کنندگان ایردراپ با پروژه افزایش یابد. حتی اگر قصد آنها تبدیل توکن به توکن های دیگر یا حتی نقد کردن توکن باشد.

مفهوم ایردراپ به یافتن یک کارت خرید رایگان در صندوق پستی تان شباهت دارد زیرا باعث می شود که شما از یک فروشگاه جدید دیدن کنید. با این وجود، ایردراپ تنها برای دریافت ارز دیجیتال یا توکن های خاص نیست، بلکه هدف آن اطلاع رسانی از خدمات و پروژه های جدید است.

در آموزش ایردراپ ارز دیجیتال در بیشتر موارد، شما در می یابید که در ایردراپ به ازای انجام برخی فعالیت ها توکن هایی به شما تعلق می گیرد. این فعالیت ها موارد زیر را شامل می شوند:

  • در شبکه های اجتماعی یک حساب کاربری را دنبال کنید
  • یک پست یا هشتگ را به اشتراک بگذارید یا بازتوییت کنید.
  • با استفاده از کیف پول، تراکنشی را دریافت یا ارسال کنید.
  • حساب کاربری داشته باشید.

همچنین در بعضی از ایردراپ ها شما نیازی به انجام فعالیت خاصی ندارید و تنها با شرکت در آن، ایردراپ دریافت می کنید، که در ادامه آموزش ایردراپ ارز دیجیتال به انواع ایردراپ اشاره خواهیم کرد.

  1. ایردراپ استاندارد

به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی، مقدار مشخصی از سکه یا توکن بومی به کیف پول فعلی کاربر منتقل می شود. این معمولاً برای افزایش آگاهی از برند و ترغیب افراد بیشتری برای سرمایه‌گذاری در دارایی در طول ICO (عرضه اولیه توکن) انجام می‌شود.

  1. ایردراپ بونتی

این نوع ایردراپ، همچنین به عنوان یک تاکتیک بازاریابی استفاده می شوند، اما برای دریافت دارایی دیجیتال، باید در یک فعالیت تبلیغاتی مانند اشتراک در خبرنامه پروژه یا اشتراک گذاری پستی در مورد آن در سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک و اینستاگرام شرکت کرد.

  1. ایردراپ انحصاری

در این نوع ایردراپ، گروهی از افراد از طریق یک ایردراپ ارز دیجیتال دریافت می کنند. این وب‌سایت‌های شخص ثالث اطلاعاتی را درباره رویدادهای ایردراپ آتی و پروژه‌های ارزهای دیجیتال در حال توسعه منتشر می‌کنند.

  1. ایردراپ هولدر

این نوع ایردراپ به کاربرانی ارائه می شود که مقدار مشخصی از ارز دیجیتال دیگری را در کیف پول خود دارند. معمولاً، پروژه‌های کریپتو تمام دارایی‌های ارزهای دیجیتال را در یک تاریخ مشخص به تصویر می‌کشند و به کاربران این امکان را می‌دهند که بر اساس مالکیت خود، ایردراپ‌ها را درخواست کنند.

ارز دیجیتال
ارز دیجیتال

ایردراپ‌های پرسود و محبوب

با آموزش ایردراپ ارز دیجیتال می توانید از مجموعه ایردراپ های پر سود و محبوب زیر بهره ببرید:

AiDoge  توکن Meme مبتنی بر هوش مصنوعی که 50 میلیارد توکن AI ایردراپ را ارائه می‌کند

Love Hate Inu  در مجموع بهترین کریپتو ایردراپ با جایزه بزرگ 10000 دلاری است.

DeeLance  کریپتو نوظهور است که 100 هزار دلار هدایای کریپتو به سبک ایردراپ ارائه می دهد.

Tamadoge کریپتو ایردراپ محبوب که 19 میلیون دلار پیش فروش فروخته است.

Pulsechain  اکوسیستمی کاملاً جدید مبتنی بر بلاک چین روی ایردراپ تنظیم شده است.

DeFiChain پروژه کریپتو ایردراپ که به ارزش 30 دلار است.

Tidex   پروژه ایردراپ که در آن 20 میلیون TDX توزیع می شود.

Binance  صرافی پیشرو که می توان از طریق آن رمز ارز رایگان بدست آورد.

RAW DAO شما می توانید با اتصال به کیف پول خود توکن های رایگان RAWبه دست آورید.

StormGain – در این سایت می توانید بهترین هدایای کریپتو ایردراپ را با دلار آمریکا به دست آورید.

Ridotto از بهترین پروژه‌های ایردراپ

Ridotto اولین پروتکل قمار و بخت آزمایی زنجیره ای است که بر اساس شفافیت کامل، ناشناس بودن، امنیت برنامه ریزی شده است. رویکرد آن ارائه یک پروتکل باز است که توسط جامعه هدایت می‌شود، که در آن کاربران می‌توانند بازی کنند یا بازی بسازند و با ارائه نقدینگی به اکوسیستم DeFi  جوایزی کسب کنند.

در بالای پروتکل، پلتفرم Ridotto را توسعه داده شده است. یک برنامه آسان برای استفاده و کاربر پسند که یک تجربه قمار واقعی و پر هیجان را ارائه می دهد. شما می توانید با دنبال کردن حساب های توییتر و تلگرام و لایک و ریتویت پست ها و تگ کردن دوستان خود و کامنت کردن آدرس کیف پول خود در این ایردراپ شرکت کنید.


ایردراپ
ایردراپ

ایردراپ GmeJey Network

ایردراپ GmeJey Network با پروژه ی NFT عمل می کند. توکن این شبکه JET نام دارد. شما می توانید از طریق این نوع ایردراپ یک توکن دریافت کنید. کاربران می توانند با آموزش ایردراپ ارز دیجیتال برای دریافت این ایردراپ اقدام کنند.

ایردراپ دوج متاورس

توکن Dogevers دارای یک سیستم سهامداری هوشمند یکپارچه است که برای پاداش دادن به کاربران تعبیه شده است، بنابراین توکن های Dogevers بیشتری به طور خودکار در هر تراکنش به کیف پول شما اضافه می شود. به سادگی بازی کنید و رشد Dogevers خود را تماشا کنید. شما می توانید با انجام مراحل زیر در این ایردراپ شرکت کنید:

  • لینک را کپی کنید و تراست ولت را باز کنید.
  • آن را در نوار جستجوی قرار دهید.
  • شبکه BSC را انتخاب کنید.
  • روی claim ضربه بزنید.

ایردراپ Boredape token

پلتفرم ایردراپ Boredape token بر اساس NFT طراحی شده است. این نوع ایردراپ برای افزایش فعالیت کاربران، توکن های رایگان Boredape را ارائه می کند. این پلتفرم یکی از محبوب ترین ایردراپ ها در میان کاربران است. ایردراپ های دیگری نیز وجود دارند که بسیار پرسود و محبوب هستند مانند:

  • ایردراپ Jackals
  • ایردراپ Teranetwork
  • ایردراپ Siderum

در ایردراپ‌های بعدی به دنبال چه چیزی باشیم؟

پروژه‌های ارزهای دیجیتال از توکن ایردراپ به عنوان یک استراتژی اثبات‌شده برای رشد جامعه خود و افزایش دوام مالی استفاده می‌کنند. طرح ایردراپ معمولاً با اهداف پروژه مطابقت دارد.

از سال 2020 هر سال تعداد زیادی ایردراپ ارائه شده است. برای افزایش شانس خود برای واجد شرایط شدن برای ایردراپ، می توانید با آموزش ایردراپ ارز دیجیتال و آموزش خرید فروش ارز دیجیتال به دنبال تبدیل شدن به کاربر اولیه پروژه هایی باشید که احتمالاً ایردراپ را ارائه می دهند. شایعه شده است که تعدادی از پروژه های رمزنگاری محبوب، بخشی از توکن های بومی خود را در سال 2023 به جامعه خود ارسال می کنند، از جمله Layer Zero، Quai، Sui، ZigZag و Shardeum.

ایردراپ‌های جدید در سال ۲۰۲۲ کدامند؟

علاقه به آموزش ایردراپ ارز دیجیتال و یافتن اطلاعات بیشتر در مورد محبوب ترین ایردراپ های کریپتو اخیراً افزایش یافته است. در اینجا ما به برخی از ایردراپ های کریپتو معروف که در سال 2022 سرفصل خبرها بوده اند خواهیم پرداخت.

متاماسک

فهرست ایردراپ‌های کریپتو در سال 2022 همچنین شامل برخی از ایردراپ های بالقوه است که می‌توانند تأثیری بزرگ داشته باشند. متاماسک یک کیف پول محبوب برای میلیون‌ها کاربر رمز ارز در سراسر جهان است که امکان ورود امن به همراه دسترسی به کلیدهای خصوصی مجزا برای کاربران را دارد. متاماسک می تواند به عنوان یک مبادله گر توکن یا کیف پول همراه با سایر عملکردها برای مدیریت دارایی های دیجیتال عمل کند. محبوبیت متاماسک در چند وقت اخیر با حاشیه های زیادی افزایش یافته است و بیش از 30 میلیون کاربر فعال با این پلتفرم مرتبط هستند.

متاماسک در لیست برترین سایت های ایردراپ کریپتو قرار می گیرد که انتظار می رود به زودی به دلیل خاصی ایردراپ را راه اندازی کنند. افزونه محبوب کیف پول کریپتو ممکن است به زودی ارز دیجیتال خود را ارائه کند. بنابراین، متاماسک ممکن است با توجه به رشد شدید محبوبیت ایردراپ در بین پروژه‌های جدید کریپتو، یک ایردراپ کریپتو انجام دهد. خالق متاماسک به صراحت به احتمالات ورود $MASK، ارز دیجیتال بومی متاماسک اشاره کرده است. با توجه به محبوبیت متاماسک، می‌توانید با آموزش ایردراپ ارز دیجیتال انتظار یک ایردراپ امیدوارکننده با پسوند کیف پول کریپتو داشته باشید.

اوپن سی

بدون شک اگر در بازار رمز ارزها فعالیت داشته باشید می‌دانید حتما با اوپن سی آشنا هستید. اوپن‌سی که بر روی بلاکچین اتریوم طراحی شده است یکی از بزرگترین سایت های خرید و فروش  NFT را تشکیل می دهد. در این سایت روزانه بیش از 100 هزار تراکنش انجام می شود. اوپن سی دارای یک توکن اصلی است که آن را میان کاربران خود توزیع می کند.

اگرچه سود حاصل از  ایردراپ‌ها در طول زمان بسیار زیاد است اما کاربران باید در هنگام دریافت این ایردراپ ها دقت کافی داشته باشند. زیرا ممکن است ایردراپی که آنها دریافت می کنند به صورت کلاهبرداری باشد. شما می توانید با آموزش ایردراپ ارز دیجیتال مانع این کلاهبرداری ها شوید. اما از کجا می توان ایردراپ معتبر دریافت کرد؟ اگر پاسخ این سوال را می خواهید به ادامه مقاله توجه کنید.

بهترین سایت‌ها برای دریافت ایردراپ رایگان

  • Coinmarketcap
  • ایردراپio
  • ایردراپ alert
  • ایردراپ king

 سایت CoinMarketCap

CoinmarketCap، یک وب سایت ردیابی قیمت برای دارایی های دیجیتال است، که به دلایل واضح در صدر لیست قرار دارد. با دریافت آموزش ایردراپ ارز دیجیتال شما می توانید از این سایت بهره ببرید. این سایت که در سال 2013 راه اندازی شد، به سرعت به یکی از معتبرترین و مطمئن ترین سایت ها برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال تبدیل شد.

در لیست پروژه های ایردراپ CoinMarketCap، سه گروه ایردراپ یافت می شوند: 1) ایردراپ‌هایی که مهلت آنها به پایان رسیده 2) ایردراپ‌هایی که به صورت مداوم هستند و 3) ایردراپ‌های که در آینده ارائه می شوند. کاربران می‌توانند در هر زمان، در «ایردراپ‌های مداوم» شرکت کنند. ایردراپ‌های گروه «آینده» نیز، به کاربران اجازه می‌دهند که از زمان انتشار ایردراپ آگاهی پیدا کنند. علاوه بر این، می‌توانید ایردراپ را در لیست سفید قرار دهید و ساعت‌ها قبل از انتشار آن به شما اطلاع داده می‌شود.

  1. ایردراپio

ایردراپ io یک سایت ” ایردراپ کریپتو رایگان” است و هیچ ارتباطی با ایردراپ های ارائه شده در وب سایت ندارد. اگرچه سایت io ایردراپ های قانونی را منتشر می کند، اما به شما توصیه می‌شود قبل از سرمایه‌گذاری در یک پیشنهاد پیش‌فروش نمادین، تحقیقات خود را انجام دهید و در به اشتراک‌گذاری اطلاعات خصوصی خود اشتباه نکنید.

این ایردراپ دارای 6 پروژه ایردراپ است: تازه ترین ها، پرطرفدارترین ها، ایردراپ نگهدارنده، ایردراپ‌های DeFi پس‌رفته، ایردراپ بالقوه،و ایردراپ‌های (NFT) این وب سایت در صفحه خود دارای حجم وسیعی از ایردراپ ها است.

  1. ایردراپ Alert

ایردراپ Alert به صورت رایگان فعالیت می کند و به کاربران کمک می‌کند تا در دنیای ارز دیجیتال، ایردراپ‌ها و پاداش های معتبر را پیدا کنند. مورتن کریستنسن  که در سال 2017  Alert را به عنوان اولین پلتفرم برای ایردراپ کریپتو تأسیس کرد، قصد داشت تا به طرفداران ارزهای دیجیتال کمک کند که از ایردراپ های کلاهبرداری دوری کنند. این ایردراپ قبل از انتشار هر ایردراپ در سایت، تحقیقات جدی را انجام می دهد تا از قانونی بودن آن اطمینان حاصل کند.

  1. ایردراپ King.io

ایردراپ King برای طرفداران ارزهای دیجیتال، ایردراپ های معتبر و دقیق ارائه می دهد و به آنها در کسب درآمد آسان کمک می کند. برخلاف سه سایتی که قبلا ذکر شد، ایردراپ  King کار بیشتری را برای رتبه‌بندی هر گزینه انجام می‌دهد و اطلاعات کافی را برای کمک به شما برای استفاده بهتر از هر ایردراپ فراهم می‌کند. شما می توانید برای آموزش ارز دیجیتال و آموزش خرید فروش ارز دیجیتال به سایت ما مراجعه کنید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
ترید با گوشی

آموزش ترید با گوشی اندروید و آی‌اواس

آنچه در این پست میخوانید ترید با گوشی:اگر معامله‌گر روزانه باشید، حتما از استرس و فشار ناشی از دور بودن…

بیشتر بخوانید
استراتژی

استراتژی چیست؟

آنچه در این پست میخوانید استراتژی چیست؟آیا هر معامله‌گر باید استراتژی داشته باشد؟اهمیت استراتژی معاملاتیانواع برنامه‌های معاملاتیادامه موارد استراتژی‌های معاملاتیجمع…

بیشتر بخوانید
بازارهای مالی

منظور از بازارهای مالی چیست؟

آنچه در این پست میخوانید منظور از بازارهای مالی چیست؟ منظور از بازارهای مالی نحوه خریدوفروش دارایی‌ها، سهام، شاخص‌ها، ارزها،…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.