صرافی بایننس

آشنایی با صرافی بایننس

صرافی بایننس

از صرافی های ارز دیجیتال برای معامله ارزهای دیجیتال مختلف و همچنین تبدیل ارزهای دیجیتال به پول رایج کشورهای مختلف استفاده می‌ شود. صرافی های ارز دیجیتال به طور معمول یک سایت یا اپلیکیشن هستند و مانند بانک ها یک مکان فیزیکی ندارند. کاربران برای انجام معاملات خود باید حتما در یک صرافی ارز دیجیتال حساب باز کنند.

صرافی های ارز دیجیتال انواع مختلفی دارند که برخی از آنها خارجی بوده و تعدادی صرافی ایرانی نیز به عنوان واسطه فعالیت می کنند. در این صرافی‌ها پس از باز کردن اکانت شما می توانید پول واریز کرده و در ازای آن ارز دیجیتال خریداری کنید. صرافی ها می توانند ارزهای دیجیتال خریداری شده را به حساب کیف پول نرم افزاری و سخت افزاری شما نیز واریز کنند.

صرافی بایننس چیست

صرافی بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در دنیاست. یکی از عوامل ارزیابی اعتبار صرافی های ارز دیجیتال میزان تراکنش مالی آنهاست. به طور طبیعی شما پول خود را حتی در بانک هایی که مراجعه‌ کننده بسیار کمی دارند قرار نمی دهید. در حال حاضر بیشترین حجم تراکنش های ارز دیجیتال در این صرافی اتفاق می افتد. صرافی بایننس در سال 2017 و توسط فردی با نام چانگ پنگ ژائو ایجاد شد. این فرد در ابتدا راهکارهایی را در حوزه های مالی در دنیا ارائه داده بود. ژائو پس از آن به صورت اختصاصی بر روی حوزه ارزهای دیجیتال متمرکز شد..

از عوامل دیگری که باعث اعتبار یک صرافی ارز دیجیتال می شود، می توان به مواردی مانند تجربه کاربری خوب، سرعت بالای نقل و انتقالات، درصد کارمزد پایین و شفافیت معاملات اشاره کرد. صرافی بایننس عملیات خرید و فروش ارز های دیجیتال را با دقت بسیار بالایی انجام می دهد. همچنین این سایت از امنیت بسیار بالایی بهره مند است. شما می توانید به سرعت عملیات برداشت و واریز پول را در وبسایت این صرافی انجام دهید. کلیه خدمات در این صرافی به صورت واضح و شفاف انجام می گیرد.

صرافی های ارز دیجیتال

معاملات ارزهای دیجیتال از چندین سال قبل از ایجاد صرافی بایننس آغاز شد. در آن زمان صرافی های دیگری نیز فعالیت می‌کردند. اما صرافی بایننس توانست با خدمات بی نظیر خود تمامی رقیبان را از صحنه به کنار بزند. موسس صرافی بایننس یک فرد چینی است و دفتر مرکزی این شرکت نیز در ابتدا در کشور چین قرار داشت؛ اما کشور چین نسبت به ارزهای دیجیتال حساسیت بالایی دارد و به همین دلیل صرافی بایننس نیز دفتر مرکزی خود را از کشور چین به جای دیگری منتقل کرد. بنیانگذار صرافی با اینکه در مصاحبه های مختلف خود اعلام کرده است که این صرافی در 50 کشور دنیا شعبه دارد؛ اما درباره آدرس این شعبه ها هیچ گونه اطلاعاتی در دست نیست.

بیشتر بخوانید:صرافی کوین بیس

نحوه کارکرد صرافی

در صرافی بایننس ارزهای دیجیتال به صورت مستقیم توسط خود سایت خریداری نمی‌ شود؛ بلکه در این سایت خریداران و فروشندگان می توانند معاملات خود را با امنیت بالایی انجام دهند و صرافی بایننس کارمزد خود را از این معاملات دریافت می کند.

مزایای صرافی بایننس
مزایای صرافی بایننس

صرافی بایننس نسبت به دیگر صرافی ‌ها مزایای بسیار زیادی دارد. یکی از این مزایا را می توان مربوط به داشتن اپلیکیشن موبایل دانست. بیشتر صرافی ها فقط سایت دارند؛ اما کار کردن با اپلیکیشن برای بسیاری از کاربران راحت تر از کار کردن با سایت است. این صرافی هم برای کاربران اندروید و هم کاربران گوشی های اپل اپلیکیشن جداگانه ای را طراحی کرده است. شما می توانید به راحتی از طریق اپلیکیشن صرافی بایننس معاملات ارزهای دیجیتال خود را انجام دهید.

بایننس خدمات‌رسانی به کاربران روسی را محدود می‌کند

برای معامله ارزهای دیجیتال شما نیاز به یک کیف پول نیز دارید. به طور مشابه کیف پول مانند حساب بانکی شما عمل کرده و صرافی نیز خود بانک است. صرافی بایننس در کنار راه حل های مالی خود دو کیف پول معتبر را نیز ارائه می دهد. کاربران می توانند از کیف پول های زیر نظر صرافی بایننس نیز استفاده کنند. تراست والت و بایننس چین والت دو کیف پول زیر مجموعه صرافی بایننس هستند. در واقع شما می توانید با استفاده از این کیف پول ها و صرافی بایننس در کنار هم از امنیت حساب کاربری خود مطمئن باشید.

حجم معاملات در صرافی با این است بسیار بالاست و این بدان مفهوم است که شما می توانید به راحتی ارزهای دیجیتال خود را در آن معامله کنید و نیازی نیست که برای فروش یا خرید یک ارز دیجیتال منتظر دیگر کاربران بمانید. این صرافی ارز دیجیتال امکان معامله بیشتر از 500 ارز دیجیتال را فراهم کرده است و شما می توانید هر کدام از این ارزهای دیجیتال را در این صرافی خرید و فروش کنید.

مزایای بایننس برای تریدرها
مزایای بایننس برای تریدرها

مزایای این صرافی برای تریدرها

جالب است بدانید که صرافی بایننس آنقدر معتبر است که اگر ارز دیجیتالی در لیست خرید و فروش این صرافی قرار بگیرد تا مدتی رشد دارد. تعداد کاربران فعال در صرافی بایننس بیش از 9 میلیون نفر است که این نیز گواه دیگری بر اعتبار این صرافی است.

شما می توانید از انواع روش های معاملاتی در صرافی بایننس استفاده کنید. در واقع این صرافی از سه نوع ترید شامل مارجین تریدینگ، قراردادهای فیوچرز و اسپات تریدینگ پشتیبانی می کند. سیستم احراز هویت دو عاملی نیز عامل دیگری در امنیت این وبسایت است. در واقع شما باید یک مرحله امنیتی دیگر را نیز برای ورود به حساب کاربری خود پشت سر بگذارید

تعداد تراکنش های روزانه در صرافی بایننس بسیار بالاست و به همین دلیل این صرافی بر روی تراکنش های خود کارمزد کمی را دریافت می کند. این صرافی یک ارز دیجیتال بومی را نیز ارائه داده است که نام آن بایننس کوین یا BNB است و از ارزهای دیجیتال معتبر است.

محدودیت صرافی بایننس برای ایرانی ها

این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که کاربران ایرانی نمی توانند از این صرافی ارز دیجیتال استفاده کنند. برای انجام معامله در صرافی بایننس شما می ‌توانید سرور کشور دیگری را خریداری کرده و با یکی از IPهای مجاز در صرافی بایننس در آنجا حساب باز کنید. البته باید دقت داشته باشید که همیشه  با یک IP به صرافی مراجعه کنید تا حساب شما مسدود نشود.

ورود به بازارهای ارز دیجیتال نیاز به دانش و تجربه دارد. ورود بدون تجربه به این بازارها هیچ دستاوردی به جز ضرر و زیان مالی برای شما نخواهد داشت، پس بهتر است قبل از ورود به این بازار در دوره آموزش ارز دیجیتال شرکت کنید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
ترید با گوشی

آموزش ترید با گوشی اندروید و آی‌اواس

آنچه در این پست میخوانید ترید با گوشی:اگر معامله‌گر روزانه باشید، حتما از استرس و فشار ناشی از دور بودن…

بیشتر بخوانید
استراتژی

استراتژی چیست؟

آنچه در این پست میخوانید استراتژی چیست؟آیا هر معامله‌گر باید استراتژی داشته باشد؟اهمیت استراتژی معاملاتیانواع برنامه‌های معاملاتیادامه موارد استراتژی‌های معاملاتیجمع…

بیشتر بخوانید
بازارهای مالی

منظور از بازارهای مالی چیست؟

آنچه در این پست میخوانید منظور از بازارهای مالی چیست؟ منظور از بازارهای مالی نحوه خریدوفروش دارایی‌ها، سهام، شاخص‌ها، ارزها،…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.